Wednesday, April 21, 2010

home sweet home

sweet kew...
yuuu..
hahahahaha...

memang la sweet duk umah..tak payah pikir bangun pepagi kan.huhu.tapi macam biase la hari2 aku duk pikir nak bwat aper ari nie.huh.nak kuar..sumer kwn2 aku tader yg cuti.haha.biler pk balek b4 cuti dulu banyak nak wat tp skunk macam dah tader jew aper aku nak wat..
nak keje kat tempat nazrul keje skunk,nak mampos aku.die yg lelaki pown aku tengok cam aper punyer letih keje kat situ.ye ar 10 pg-10 mlm.10 jam weih.gaji 500 hengget mmg sah tak berbaloi.haha.aku memang mata duitan sikit bab2 nieh..nak tak nak,minggu ke 2 aku cuti nie aku duk umah jew la..tolong mak aku lg bagus.belajar masak sikit2..wakakaka..dr lepas spm aku janji nak belajar masak tp sampai skunk tau masak air jew.hahahaha..:p

No comments:

Post a Comment