Saturday, April 17, 2010

aaaarrrrrrrrghhhhhhhhhhhh!!!!!!!

exam habessss
so kiter
enjoy..

baru terfikir nak upload entry nie semalam tapi atas sebab-sebab yg tidak dapat dielakkan..huhu..terpaksalah upload..tapi rasernyer belum terlewat lagi kan..haha...wah..memang seronok biler time abes exam nieh..ye ar nak watper ag kann..takkan nak bace buku...ouh..tidak..tidak..tidak...tak der maknenyer nak bukak buku lagi..paper aku..basic chemistry 3 .huh.tak payah citer la...study macam tak belajar..kalo lecturer tue bagi 2 jam boley aku jawab sampai habes..tak sempat maser la weih..hwaa..dah..dah..bukan aku nak story banyak pasal exam pown..nati poning lagi aku...haha..tawakal banyak2 farra..insyaallah ader rezeki tak kemane...weeee...

nie aku nak gtaw..abes jew exam aritue aku,yana,kk,n nurul bergegas ke gombak..(beli tiket punyer pasal)..
memang sakan la..haha...tak sempat panas punggung balek kolej ag twos kte owg berangkat ke gombak..cheeewah..
yana sampai tertido dalam train..semangat btol makcik tueh...takpek2..berbaloi..weeeeeeee


don't try this on train..:p

sampai jew gombak twos beli tiket..41 hengget.mak aihhhh..dulu 3o lebey jew(yana n kk yg ckp..haha..aku over jew..)nak taknak beli la gak kan..sal dah plan lamer dah nieh..aku pown 360% (percent yg diconvert in degree)da semangat nieh..

16/04/2olo

weeeeeeeeeeeeeeee................
inilah harinya...setelah sebulan aku tunggu..hari ini aku bangun awal ouh lagi awal dri ari exam even semalam nyer aku tido kul 3.00 pagi kerana mengonline dan mempacking harta karun aku untuk dibawa pulang..wee..
haha..sampai kat genting aritue lebey kwang kul 11*kowt*camtue la..naek cable car..pelik gak aku sal dalam pakej tader la plak ckp naek mende alah tueh tp takper ar..experience la kater kann..wakaka..huu..belum sampai atas ag aku empat orang tangan sumer dah nak sejuk..bukan sebab kat situ sejuk tapi sebab sumer takottt...gayattt...huhu...

sampai2 kteowg naek space shot...punyer la semangat yg menghadap depan siap..time mende alah tueh nak muler2 naek aku,nurul n yana dah start jerit...waaaaaaa...melambung doeh....pergh!!kalo mak aku ader rela tak naek even bayar mahal2..

huh..tapi yg paling sonok naek kapal..memang sumer sporting la diewang yg naek samer ngan kteowang time tueh..sumer nak ajak lawan2 jerit ..sumpah best woo.siap suh abg tueh bagi kteowang maen sekali lagi jew..haha..bumper boat pown not bad la..sikit2 langgar.haha...naek merah menyala(*over nieh)..tangan aku duk memusing mende tueh...tapi tak puas la go kart..sal dah pukul 5 an..aku raser tak sampai 10 minit pown...bwu aku nak speed..owg tueh dah naek bendera...adoiiii!!!tak puas tul...sayang sekali roller coaster n buaian tak ley naek..diewng tgh testing ag...hwaaaa..aku datang nak nek roller coaster la weh....

kteowg balek lebey kwang kul 8.00 la..
tue pown nak jd story taw tak..rupenyer kteowang kene naek cable car lagi...huh..

"ha,tak tau pown",dalam style kk cakap dalam keadaan die bajet comel..:p

nak tak nak terpaksela kteowng membeli tiket laen untuk pulang ke UM tercinta..yang ader bas genting ke pekeliling...waaaaa...aku taw bas nieh..aku taw..laju nak mampos tueh..dier penah main lumba2 kat highway gombak ngn bapak aku maser tyme bapak aku jemput aku aritue..waaaaa...istighfar byk2 wehhh...
alhamdulillah sampai gak aku..before balek um..lepak jap umah nenek yana..makan2 dulu..lapar+penat giler kteowg..waduh..waduh..
sampai UM ingat nak cont. packing barang...kim salam la..aku terbenam kat atas katil...:DD

siap bwat peace ag tueh padahal
bapak nak cuakdalam cable car


tengok budak tueh sampai nak terpejam-pejam mata.
naseb bek tak langgar orang..uish..uish..uish..


nie hotel goh tong punyer kowt..hahahah..

ff..:p
always love u guys..
friends till death..

No comments:

Post a Comment